logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر:

تعویض جای شهید و جلاد از حربه‌های همیشگی رسانه‌های دشمن است

تعویض-جای-شهید-و-جلاد-از-حربه‌های-همیشگی رسانه‌های-دشمن-است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: رسم دشمن همیشه به این بود هر جایی در مقابل حق نتوانسته قد علم کند یا در هر موضعی که لازم دانسته اذهان عمومی را با خود همراه کند از این حربه استفاده و جای شهید و جلاد را عوض کند.

حجت‌الاسلام داوود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: انسان در مطالعه تاریخ با مسائلی که شاید اگر در حیات خود نبیند قابل باور نباشد مواجه می‌شود، وقتی انسان در تاریخ می‌بیند که عده‌ای بعد از شهادت اميرالمؤمنين علی (ع) گفتند مگر ایشان نماز می‌خواندند یا در واقعه امام حسن مجتبی‌ (ع) اتفاقات دل خون کننده‌ای که صورت گرفت، اینگونه مسائل بر انسان بسیار سخت می‌آید و در طول تاریخ از این نمونه‌ها فراوان است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: عاملی که در بین همه این موارد مشهود است و خود را با قوت به رخ می‌کشد قدرت و نفوذ رسانه‌ای دشمن بوده و ما این نفوذ رسانه‌ای را در پنهان کردن رشادت‌های شجاعانه فلسطینی‌ها در پاسخ به بدترین ظلم‌ها و تجاوزات رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی مشاهده می‌کنیم. 

حجت‌الاسلام شجاعی گفت: رژیمی که بیش از ۷۰ سال در کشوری که غاصبانه حضور پیدا کرده و از اول حضور خود شروع به ظلم و قتل و غارت کرده و در مقابل این همه ظلم، دمی از دول مختلف بر نیامده است.

وی افزود: امروز با یک حرکت دلاورانه مبارزان حماس و پاسخ به قسمت کوچکی از آن همه ظلم و قتل و غارت رژیم صهیونیستی چگونه برخی دولت‌ها و برخی افراد داد بر می‌آورند که چه ظلم‌هایی به اسرائیلی‌ها شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: کاش وجدان جهانی از این خود فروخته‌های بی‌وجدان سوال کند کجا بودید ۷۰ سال به فریاد فلسطین برآیید، زمانی که بر سر جنسیت فرزندان داخل شکم مادران فلسطینی این شیطان‌صفتان شرط‌بندی می‌کردند و شکم مادران را چون گرگ می‌دریدند، مادران را در سوگ فرزندان و فرزندان را در سوگ مادران داغدار می‌کردند، آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید چند کودک به دست این فاسقان به شهادت رسیدند.

این مسئول با بیان اینکه رسم دشمن همیشه به این بود هر جایی در مقابل حق نتوانسته قد علم کند یا در هر موضعی که لازم دانسته اذهان عمومی را با خود همراه کند از این حربه استفاده و جای شهید و جلاد را عوض کرده و اکنون هم همین راه را با افراد و شبکه‌های مختلف رسانه‌ای انجام می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر تک تک ما لازم است ضمن بالا بردن آگاهی‌های خود نسبت به تبیین این مسائل و بیان حق در حد توان خود اقدام کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر